3 Haziran 2014 Salı

Mezuniyet Saçmalığı

4 yıllık lise hayatımın sadece bir senesinden memnunum. Geri kalanı alışma, soğuma, kusma dönemleri. O memnun olduğum bir sene de arkadaşlarımla mutluydum henüz kimseyle küs değildim, herkesle muhabbetim vardı. Son sene ise iğrençti; en yakın arkadaşımla küstüm, ona inat hiç sevmediğim birisiyle arkadaşlığımı ilerlettim sonra bu arkadaşlığı severken onu da kaybettim böyle bir hiç gibi ortada kaldım yani. Muhabbetim olan 2-3 kişiyi bile elimde tutamadım. Ve işin üzücü yanı onları kaybettim için üzülmüyorum yalnız kaldığım için üzülüyorum. Ve bu son sene de hiç hayalimde yoktu bu insanlar, hep başkalarını hayal ettim başkalarını özledim. Lise de böyle bomboş bitiyor. Mezuniyetimiz yarın, işin aslı yanımda M. olsa gülüşsek, eğlensek ve ben yine etrafımdakileri soyutlasam öyle bir hayal dünyasında yaşasam. Çok mu Enver Paşaca olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder